TELEFONKONSULTATION

Det er fortsat muligt at få kontakt til sin læge telefonisk, men det foregår dog på anderledes vis.  

Mandag til fredag mellem kl. 8:00 og 9:00 er det sekretæren du kommer igennem til. Du fortæller her din problemstilling, som efterfølgende visiteres.
Du kan således få en akuttid på dagen eller aftale med sekretæren, hvornår du kan komme igennem til din læge telefonisk.

Dette nye tiltag er for at aflaste lægerne, så deres tid bliver brugt på bedste vis og dermed øge lægekapaciteten til fremmøde-konsultation.   


INDHOLD

Vi bruger telefontiden til at aftale akutte konsultationer, sygebesøg og endeligt til at give KORTE råd.

Der kan anmodes om nye recepter, samt gives svar på diverse undersøgelser.


TIPS: Brug telefontiden mellem 08:00-09:00 med omtanke.

Hvis du ER kommet igennem til klinikken, så HOLD FORBINDELSEN; du vil få at vide, hvilket nummer du er i køen. Vi bruger i gennemsnit 2 minutter per samtale, og man kan således skønne over evt. ventetid.

 

 

TIDSBESTILLING OG RECEPTFORNYELSE

I tidsrummet 09:00-11:00 modtager sekretariatet tidsbestillinger og receptfornyelser.